Garaże betonowe
Dzięki wysokiej jakości wykonania kompletnie wykończonego monolitycznego garażu firmy G.B GARAŻE można realizować wielowariantowe plany architektoniczne. G.B GARAŻE mogą być ustawiane szeregowo w zespołach dla osiedli mieszkaniowych lub jako indywidualna zabudowa przy budownictwie jednorodzinnym.
Co to jest garaż monolityczny?
Garaż odlewany jest w całości- w czasie jednego procesu technologicznego z dachem, ścianami, podłogą z wysokojakościowego betonu C 30/37. Technologia monolitu eliminuje tu konieczność wykonywania spawów, styków, złączy, które najczęściej prowadzą do szybkiego ujawnienia wad produkcyjnych.
PLUSY G.B. GARAŻY | |
|
|
Jakie garaże produkujemy?
GARAŻE STANDARDOWE
- ustawiane jako wolnostojące i szeregowe przystosowane do obsypania ziemią na wys. do 50 cm
(m) | Wymiary zewnętrzne | Wymiary wewnętrzne | Wymiary bramy | ||||||
Typ | Długość | Szerokość |
Wysokość przód/tył |
Długość | Szerokość |
Wysokość przód/tył |
Szerokość | Wysokość | Wysokość wjazdu |
ES | 6,00 | 3,00 | 2,55 /2,55 | 5,84 | 2,86 | 2,29 / 2,20 | 2,625 | 2,12 | 2,00 |
EW | 6,00 | 3,00 | 2,96 / 2,96 | 5,84 | 2,82 | 2,70 / 2,61 | 2,50 | 2,50 | 2,36 |
ESP | 6,00 | 6,00 | 2,55 / 2,55 | 5,82 | 5,82 | 2,29 / 2,20 | w zależności od zastosowanej bramy i napędu |
||
EWP | 6,00 | 6,00 | 2,96 / 2,96 | 5,82 | 5,82 | 2,70 / 2,61 | 5,00 | 2,12 | 2,00 |
UWAGA: Istnieje możliwość wyprodukowania garażu o innej długości, niż podano w powyższej tabeli, przy zachowaniu jednak- odpowiedniej dla danego typu- szerokości i wysokości.
GARAŻE SPECJALNE
Na bazie zewnętrznych wymiarów garaży standardowych oferujemy również garaże o wzmocnionej konstrukcji, które mogą być zastosowane jako:
- garaże wbudowane w skarpę
- garaże obsypane ziemią
- garaże z wykorzystaniem dachu jako taras lub parking
- garaże piętrowe
- garaże przejmujące role ekranu dźwiękochłonnego
GARAŻE Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM
W ramach dodatkowego wyposażenia oferujemy wykonanie instalacji elektrycznej, otworów w podłodze, ścianach i dachu, zamontowanie okien, drzwi oraz automatycznego sterowania bramy. W przypadku konieczności dostosowania elewacji garażu do sąsiedniej zabudowy możliwe jest dostosowanie konstrukcji garażu do późniejszego zamontowania przez Klienta dachu o konstrukcji drewnianej lub stalowej. Problemu nie stanowi również wykonanie pomieszczenia biurowego z witryną zamiast bramy oraz łączenie garaży.
Jak transportujemy kompletnie wykończony garaż?
Transport odbywa się za pomocą naszego pojazdu specjalistycznego, zaopatrzonego w urządzenie hydrauliczne do podnoszenia i montażu garażu. Samo ustawienie G.B. garażu nie wymaga więc zaplecza budowy i znacznie upraszcza i przyspiesza wykonanie robót (ustawienie na fundamentach trwa ok. 30 minut). Możliwe jest też przetransportowanie garażu samochodem niskopodwoziowym i ustawienie go przy pomocy dźwigu samochodowego. Wymaga to jednak wcześniejszego uzgodnienia, z uwagi na konieczność zabetonowania w czasie produkcji specjalnych kotew dla zamocowania zawiesi.
![]() |
Jaki fundament jest wymagany?
W przypadku garaży standardowych- nie zagłębionych w ziemi- do robót przygotowawczych należy jedynie wykonanie fundamentów o szerokości 35 cm pod przednią i tylną ścianą (o długości 2 × 3,0 m). Jest to znaczna oszczędność nakładów finansowych, w stosunku do realizacji garaży wznoszonych metodą tradycyjną (murowaną).
*Transport i ustawienie garażu (montaż) wykonujemy własnym sprzętem, o ile istnieje na miejscu dostarczenia garażu możliwość dojazdu dla naszego samochodu specjalistycznego (o nacisku koła na jezdnię ok. 5 t., szerokości wjazdu min. 3,6 m, wysokości 4 m i odległości od czoła garażu 11 m). Jeżeli warunek powyżej nie zostanie spełniony, montaż odbywa się za pomocą dźwigu.
Garaż w wersji standardowej zawiera:
- bramę uchylną firmy Hörmann N 80, wzór 902, kolor brązowy,
- tynk zewnętrzny mineralny kolor biały - tzw. „baranek”,
- malowanie wewnętrzne farbą emulsyjną,
- pokrycie dachu papą termozgrzewalną wraz z obróbkami blacharskimi,
- betonową posadzkę z progiem najazdowym,
- odwodnienie garażu,
- otwory wentylacyjne
Jako dodatkowe wyposażenie proponujemy Państwu:
- automatyczny napęd do bramy
- wewnętrzna instalacja elektryczna (natynkowa)
- wewnętrzna instalacja elektryczna (podtynkowa)
- drzwi garażowe pod klucz Hörmann wzór 902, kolor brązowy
- okno garażowe (wymiar 600x800 mm)
- kolor niestandardowy osłony (z gamy 17 podstawowych kolorów palety)
Możliwości zastosowania
![Garaż ES bliźniak w skarpie](/media/galeria/midi/3f850e0640fed083806b18a6180d70e7.jpg)
![Garaż ES bliźniak bez ścian środkowych](/media/galeria/midi/4ad95d0e7912a138d33817f1d23b3185.jpg)
![Garaż ES bliźniak bez ścian środkowych](/media/galeria/midi/8854302805ba053e56546bcbb347bd39.jpg)
![Garaż ES bliźniak](/media/galeria/midi/a9d21c52a4ced8bd32f216f640cefb3f.jpg)
![Garaż ES biźniak w skarpie](/media/galeria/midi/72ea8f200107cf527fe34fbbf0850bc1.jpg)
![Szereg garaży](/media/galeria/midi/5d6fbc4f263089a96d7d0ff916d8bc3f.jpg)
![Garaż ES](/media/galeria/midi/8aa256cb557707380997e338bea0c57f.jpg)
![Garaż ES](/media/galeria/midi/000058dc429b8d05848dc7ef9657d903.jpg)
![Garaż ESP z szeroką bramą](/media/galeria/midi/2ee63635c94ec0ea8619a659916d5e53.jpg)
![Garaż ESP z szeroką bramą](/media/galeria/midi/ea65316bb9e70ee762110aab2e7c91ff.jpg)
![Garaż podwójny ES z szeroką bramą](/media/galeria/midi/9141b297b8d5f3d8aa60dceb559a3592.jpg)
![Garaż ES bliźniak](/media/galeria/midi/2351dddef82a0c10a5a97f2ab739a7c6.jpg)
![Garaż ES](/media/galeria/midi/8e049fc0c2abcc4e818a886fe2023124.jpg)
![Szereg garaży ES](/media/galeria/midi/51e8a9caa579fc44011a850eb80802e5.jpg)
![Garaż ES bez dwóch ścian](/media/galeria/midi/263daa6c4b17820d8d4ef952a97e9ffc.jpg)
![Garaż ES w skarpie](/media/galeria/midi/1be990c3288fd984d3f652ae2071ae28.jpg)
![Garaż ES z budynkiem gospodarczym](/media/galeria/midi/24a012d2ec5ee064057614a2b893f579.jpg)
![Garaż ES bliźniak](/media/galeria/midi/1adf2859ce815c04ad5dad944058459c.jpg)
![Garaż ES z wiatą](/media/galeria/midi/9c757cc276096373314ae00e2606029b.jpg)
![Szereg garaży ES](/media/galeria/midi/8f21c0c6b8be4a2805bb85dc2e4c6655.jpg)
![Garaż podwójny z tarasem na dachu - 2015 r.](/media/galeria/midi/8244d466004ad037c69d7ab40f93455a.jpg)
![Garaże dwustanowiskowe - 2016 r.](/media/galeria/midi/2609719c39ced887c8986ae8a7f4207a.jpg)
![Garaże piętrowe wbudowane w skarpę- kwiecień 2017 r.](/media/galeria/midi/091352e195b6584c2f7589cd0bd06ada.jpg)